tisdag 8 april 2014

Sportarmband

Nu när våren är här så har jag bestämt mig för att komma i form. Det är en tanken som jag får varje vår men det gäller att hålla motivationen vid liv. Det är det som är den största utmaningen. Ni läsare får gärna komma med tips och kommentarer. Det skulle uppskattas mycket. Men det gäller att träningen känns kul. I år har jag bestämt mig för att ge mig ut i löpspåret och springa. Men det kan bli långtråkigt så jag laddar upp Min Samsung Galaxy med bra musik samt träningsappar med GPS. Så man kan se hur långt man har sprungit. Jag passade idag på att köpa ett sportarmband till Samsung galaxy S4 idag. Då blir det mycket lättare att ha med mobilen. Inte direkt smidigt att ha den i byxfickan eller handen.

Hur ser det ut för er? Siktar ni på beach 2014 eller inte? Eller ni kanske redan är i bra form? Dela gärna med er av era tankar och hur det går för er i kommentarsfältet.
Pusha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar