fredag 22 juli 2011

Magkatarr och illamående jag blir galen

Har haft magkatarr ganska så länge nu och jag måste säga att jag blir galen!

Under dagen idag har jag känt av magkatarren ovanligt lite och tänkte för en gångs skulle kanske man kan njuta på en fredagskväll. Men sen runt 17 tiden kom illamåendet och det vill inte gå över.

Blir galen! Hur länge ska man egentligen ha magkatarr?? Magkatarren börjar verkligen påverka mitt liv nu. Man orkar inte lika mycket, man blir deprimerad och man klarar inte av att hänga med sina kompisar.

Någon som har erfarenhet av magkatarr och kan dela med sig? Alla tips och erfarenheter tas varmt emot.

Först käkade jag losec en vecka sedan fick jag Omeprazol utskrivet och har ätit det i ca 1 vecka men jag blir inte av med problemen.

Lite bättre har det blivit, jag har i alla fall inte lika ont i magen längre.

Sen blir jag väldigt uppsvälld till och från. Magen ser verkligen ut som en ballong.

Jag vill bara bli av med detta och kunna njuta av livet igen.



Tidigare inlägg om magkatarr:

Så sjukt trött på min magkatarr

Symtom på magkatarr
Omeprazol och magkatarr
Magkatarr
Magkatarr
Magkatarr
Pusha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar