måndag 1 augusti 2011

Magkatarr

Nu börjar äntligen min magkatarr att bli bättre!

Nu har jag aptit igen och kan även äta vad som helst utan att må bra.

Kanske beror det på att jag nu har ätit Omeprazol i ca 3 veckor och just nu tar dubbeldos.

Sjukt skönt är det iaf. Men fortfarande kan jag må lite illa ibland framför allt om jag inte äter på någon timme.

Ytterligare en sak som jag tycker hjälper när man mår dåligt är träning!

Så nu har jag verkligen tagit tag i träningen och jag märker verkligen skillnad. Både på symptomen av magkatarren samt att jag i övrigt bli piggare och mår bättre.


Tidigare inlägg om magkatarr:

Äntligen
Idag har magkatarren varit lite bättre
Magkatarren känns lite bättre idag
Magkatarr och illamående jag blir galen
Så sjukt trött på min magkatarr
Symtom på magkatarr
Omeprazol och magkatarr
Magkatarr
Magkatarr
Magkatarr
Pusha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar