lördag 27 augusti 2011

Min magkatarr/magsår blir värre

För ett tag sedan skrev jag Äntligen börjar min magkatarr att bli bättre. Det var tyvärr bara tillfälligt för nu mår jag riktigt kasst igen. Det jobbigaste är inte smärtan utan illamåendet.

Känns som att man aldrig kommer bli bra igen och kunna njuta av mat, kaffe, öl mm.

Läkarna jag har pratat med vet inte om det är magkatarr eller magsår. Symtomen är tydligen de samma. Om ca 1 vecka har jag ytterligare en läkartid samt att en remiss för gastroskopi är iväg skickad.


Tidigare inlägg om magkatarr:

Äntligen börjar min magkatarr att bli bättre
Magkatarr
Äntligen
Idag har magkatarren varit lite bättre
Magkatarren känns lite bättre idag
Magkatarr och illamående jag blir galen
Så sjukt trött på min magkatarr
Symtom på magkatarr
Omeprazol och magkatarr
Magkatarr
Magkatarr
Magkatarr
Pusha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar