måndag 2 januari 2012

Mår fortfarande inte bra

Jag mår fortfarande kasst. Men det är iaf inte magsår eller magkatarr jag har. Utan det måste vara ngt annat. Läkarna vet inte vart mitt illamående kommer ifrån. Men en sak kan jag säga...jag börjar bli riktigt trött på att aldrig må bra.

Någon som har något tips på vad orsaken till mitt illamående kan vara?



Tidigare inlägg om samma ämne:

Koloskopi och gastroskopi

Movprep och koloskopi
Magproblem
Min magkatarr/magsår blir värre
Äntligen börjar min magkatarr att bli bättre
Magkatarr
Äntligen
Idag har magkatarren varit lite bättre
Magkatarren känns lite bättre idag
Magkatarr och illamående jag blir galen
Så sjukt trött på min magkatarr
Symtom på magkatarr
Omeprazol och magkatarr
Magkatarr
Magkatarr
Magkatarr
Pusha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar